30 days of yoga – jag är i mål!

12 Maj

Äntligen har jag gjort det! Tagit sista ”lektionen” och det känns skitbra!

Efter dessa 30 dagar av yoga (som sträcktes ut till 90 dagar pga det enda och det andra) så har jag absolut hittat tillbaka till mina yogarutiner igen, och hittat en tid på dygnet som passar i mitt liv just nu. Tänk så pass enkelt det ändå kan vara att införa en ny vana, bara en får en liten knuff på vägen!

Jag kommer att återkomma till Adrianes 30 olika yogapass, särskilt de som inte innehåller så mycket armbalanser (får ont i handlederna av dem) och de som är under 20 min långa.

Sista passet i utmaningen var en liten överraskning med underbar musik. Så ni som tänker fortsätta eller kanske hoppa på utmaningen, gör det!

Ett svar to “30 days of yoga – jag är i mål!”

  1. ekomammaistan 19 maj 2016 den 12:20 #

    Heja dig!

    Har själv kommit halvvägs men räknar med att komma i mål innan semestern. Hoppas på att hålla det bara.

Kommentera

