30 days of yoga – dag 12

28 Feb

IMG_20160214_202816

Tänkte bara meddela att jag genomfört 12 pass nu och rutinen att yoga kl 20 sitter som en smäck! Dock har jag yogapaus på fredagar och lördagar, helt enkelt för att jag då prioriterar att umgås istället för att yoga. Plus att jag är så trött på fredagkvällar att yogan till 100% sannolikhet skulle sluta med att jag somnade direkt på mattan och inte vaknade förrän nästa morgon…

Men just detta, att kl åtta på kvällen redan blivit standard yogatid för mig, känns magiskt. TESTA DU MED!

Ett svar to “30 days of yoga – dag 12”

  1. ekomammaistan 29 februari 2016 den 0:32 #

    Heja!

Kommentera

