Tillbaka med nya blogginlägg!

25 Jan
IMG_20160119_213305

2016 – nu kör vi!

 

Efter ett långt uppehåll som beror på att jag haft en massa annat igång och inte hunnit ägna mig så mycket åt bloggandet, tror jag nu att jag är tillbaka igen. Det finns så mycket kul att skriva om!

På senaste tiden har jag bl a utvecklat Star Wars-yoga för barn från 3 år och uppåt, utvecklat i en Pettson och Findus julpysselworksop samt tillverkat 45 st tetraplånböcker i ett uppdrag åt Faluns återvinningschef (!). Och så har jag börjat baka bröd som en galning, och har som grädden på moset sett nya Star Wars-filmen tre gånger på bio…

Yogan har det däremot varit lite sämre med. Men jag har fått tillbaka lite träningspepp och både åkt skidor och gått på gymet, så yogan är nog inte långt borta🙂

2016 siktar jag på att fortsätta utveckla min barnyoga och mina pysselverkstäder. Jag siktar på att träna och yoga för att min kropp ska slippa värka som den gör nu. Jag siktar på att ge mina barn mer kärlek och närvaro. Jag siktar på att ge min sambo likaså. Jag siktar på att odla mer än nånsin. Jag siktar på att baka allt bröd själv istället för att köpa trist påsbröd i affären. Jag siktar på att börja plugga till hösten. Jag siktar också på att resa. Ett spännande år med andra ord!

Ett svar to “Tillbaka med nya blogginlägg!”

  1. asasaga 22 februari 2016 den 8:46 #

    Vad kul att läsa om allt du siktar på inför 2016! Det låter verkligen som ett Pepp-år! Heja och Hurra!😀

Kommentera

