Testar ett nytt schampo och balsam från Dove

20 Nov

InstaCam_2013-12-08_10-25-55-

Senaste månaden har jag fått testa på ett nytt schampo och balsam från Dove genom Buzzador som är en website för att testa nya produkter.

Dove Intensive Repair är ett intensivbalsam med en inpacknings egenskaper, och jag ska testa både schampo och balsam i en månads tid. Hittills har resultatet varit väldigt bra! Håret blir blankare och lenare än vanligt, vilket är snyggt med min korta page och mitt ganska fina, raka hår.

Doften är för mig viktig vad gäller schampo och balsam, jag gillar när det doftar rätt friskt och starkt, och gillar verkligen Doves doft i både schampo och balsam.

Den här produkten kommer jag att rekommendera vidare, oavsett om en har skadat hår eller ej!

Kommentera

