Första spadtaget i odlingslotten

27 Maj

20130527-234057.jpg

Ikväll vid halv åtta-tiden lurade jag med mig min vän Tove (som har bloggen 365UME) till odlingslotten där hon trodde att vi skulle kika lite på den och fika. Slug som jag är satte jag dock en grep i handen på henne och tillsammans vände vi på jorden i ca en femtedel av den 50 kvm stora lotten.

20130527-234301.jpg

Efter en timme ansåg vi oss klara och firade med att äta pepparkakor i gräset. En kort cykeltur senare slog vi oss ned under en björk och njöt av solnedgången bakom en vacker granskog.

Kommentera

