Sagoyoga i helgen!

6 Mar

20130305-231529.jpg

På söndag håller jag i Sagoyoga för 2-6-åringar på Stadsbiblioteket i Umeå. Jag läser bland annat sagan om Gruffalon där barnen får härma djur med inspiration från yogarörelser.

Evenemanget är gratis och biljetter finns att hämta i barninformationen på Stadsbiblioteket.

Välkomna!

Ett svar to “Sagoyoga i helgen!”

  1. Mor Natalia 08 mars 2013 den 7:44 #

    Underbart!! Hade jag bott i Umeå (vilket jag verkligen, verkligen önskar…) då hade jag helt klart kommit dit med mina småttingar🙂

Kommentera

