Eko på Indiska

27 Aug

I min jakt på en uppdaterad höstgarderob hittade jag dessa ekologiska pärlor på Indiska, dessutom i snygg retrotappning. Heja Indiska!

6 svar to “Eko på Indiska”

  1. Marie 29 augusti 2012 den 11:10 #

    Åh va fina! måste införskaffa den översta🙂 Lite OT men har du något bra tips på bok om vegansk/vegetarisk mat för de minsta? min dotter på 11 månader ska få mycket vegetarisk kost men behöver läsa på lite! din blogg är inspirerande🙂

    • Maria 07 september 2012 den 21:13 #

      Grön barnmat är en toppenbra liten bok!

  2. Hillevi Sebbfolk 03 september 2012 den 13:31 #

    Hej Maria! Kul att jag hittade just din blogg, har ju inte sett dig på flera år känns det som, någon gång vet jag att jag sett dig med en barnvagn. Fick just mitt andra barn och letade på internet om mamma-barn yoga och så hittade jag din blogg. Kul! Ska fortsätta läsa den, då du skriver om intressanta saker:) /Hillevi

    • Maria 07 september 2012 den 21:17 #

      Glad att du hittat hit🙂

  3. Mary Sane 06 september 2012 den 14:29 #

    Sjukt fina klänningar!! Har köpt flera klänningar där under sommaren, för en gångs skull har de haft så stort utbud. Annars tycker jag att de mest brukar ha kläder som (och nu citerar jag min mamma) ”ser ut som stora tält”.

    • Maria 07 september 2012 den 21:17 #

      Jag är också glad att Indiska skärpt till sig lite på sistone, och det här med eko känns sååå himla kul!

Kommentera

