My Little Pony

7 Jul

20120707-134257.jpg

Vi är ute med familjen i mitt barndomshem i Öndebyn, 4 mil norr om Umeå och chillar. Här går det även att hitta gamla leksaker från min barndom, bland annat min My Little Pony-samling. De små hästarna ligger mig fortfarande varmt om hjärtat.

4 svar to “My Little Pony”

  1. Frida Blomqvist 07 juli 2012 den 18:57 #

    Oj, vilken fin samling du har Maria. Gör dig aldrig av med den. Du vet hur mina föräldrar är/var …… Jag hade 1 my little ponny och min lilla syster hade 1. Då tyckte mina föräldrar att de offrat sig till kommersialismen nog mycket…… Inte fick någon av oss syskon se V heller……. Inte alltid lätt att växa upp med föräldrar från 60-talets marxistiska era…. 😉 Puss och kram /Frida

  2. å/s 08 juli 2012 den 13:53 #

    Åh men himmel! Om jag hade känt dig när vi var små hade jag velat hänga hos dig heeela tiden. 🙂 Jag känner igen flera av mina gamla älsklingar på den där bilden, men också flera jag bara drömde om. Min stora skatt var hursomhelst My Little Pony-slottet. Rosa med ljusblå tinnar och torn. Det hisnar nu när jag tänker tillbaka på vilka kopiösa mängder tid jag spenderat med slottet och ponnierna. Det var roligt att få återse dem på bild. 🙂 Kram!

  3. Nightflies 12 juli 2012 den 13:11 #

    Åh va roligt att du också har My Little Ponies! Kika gärna in på min blogg som till största del handlar om My Little Ponies från 80-talet

  4. Syster Vegan 12 juli 2012 den 19:58 #

    åååh! nu blev jag megaavis

Kommentera

