Knappmagneter – DIY

18 Apr

Var in en sväng på Konstnärsshoppen häromdagen och letade små magneter till ett litet projekt jag haft i åtanke under veckan. 36 kr fattigare, men 20 magneter rikare satte jag igång att superlimma fast de små rackarna på diverse knappar ur den stora knappsamlingen. Resultatet blev väldigt lyckat! Kul att ge bort som present eller julklapp till den syintresserade, tänker jag.

2 svar to “Knappmagneter – DIY”

  1. calle 18 april 2012 den 11:20 #

    så gör jag med som gammal aktivist man är så har man ju massor av gamla knappar, dvs pins med div politiska budskap. Kött är mord etc de brukar jag limma fast magneter på så har man en massa snygga politiska magneter till kylen!

    • Maria 18 april 2012 den 14:55 #

      Jamen sweet! Så ska jag göra med mina gamla pins!

Kommentera

