Påsktävling: Vinn necessär med Weledafavoriter

5 Apr

20120405-195353.jpg
Tre fullproppade necessärer med ekologiska Weledafavoriter i miniformat lottas ut under påsken!
Har själv testat necessären och kan varmt rekommendera den, antingen som present till någon du tycker om, eller som den perfekta lilla necessären att ha med på resan då den tar liten plats men rymmer det mesta du behöver för din hudvård.

20120405-195405.jpg
Som bonus lottar jag dessutom ut en necessär med den helt veganska mandel-serien. Den är min personliga favorit bland alla Weledas produkter, och det är inte helt lätt att hitta helt vegansk hudvårdsprodukter på marknaden, varför jag mycket varmt rekommenderar serien. Dessutom doftar den lätt av mandelmassa, mums.

För att delta i tävlingen behöver du bara gå in på Weleda Sverige-gruppen på Facebook samt leta rätt på mitt inlägg om tävlingen och trycka gilla så att jag ser ditt namn. Skriv gärna en motivering om varför du vill vinna kitet, samt vilken av de två kiten du vill vinna (7 favoriter eller Mandel-serien) så dubbleras dina vinschanser.

Vinnaren koras efter påsklovet: måndagen den 16:e april, lycka till!

12 svar to “Påsktävling: Vinn necessär med Weledafavoriter”

  1. Jenny / Ekomamma i stan 06 april 2012 den 23:05 #

    Jag har gillat ditt inlägg, och också Weleda då jag helt missat deras FB-sida.

    Jag skulle vilja vinna 7 favoriter helt enkelt för att jag skulle vilja prova på fler av Weledas produkter, och dessutom skulle den vara perfekt att ta med när jag ska resa på semester med storfamiljen om ett par månader. Jag tycker annars att det är svårt att få med sig alla produkter på ett bra sätt. Att hålla över i småburkar i alla ära, men det är trevligare så här.

    • Maria 11 april 2012 den 19:51 #

      Tack för ditt svar! lycka till🙂

  2. Linn Jonsson 11 april 2012 den 12:24 #

    Gillar både Weleda och din blogg. Roligt att jag hittat hit. Kommer kika in här igen. Tycker Mandelserien låter underbaroch skulle bli SÅÅÅÅ glad om jag vann den. Bara längtar om att få pyssla om mig själv med produkter som även själen och samvetet mår bra av. Det blir liksom ”Måbra” både på in och utsidan på samma gång med Weleda.

    • Maria 11 april 2012 den 19:52 #

      Kul att du gillar bloggen! ska kika på din med🙂 Lycka till i tävlingen!

  3. Malin 11 april 2012 den 18:08 #

    Jag vill gärna vara med och tävla men har ingen facebook. Går det att vara med ändå?

    • Maria 11 april 2012 den 19:50 #

      Det går bra. Har din mailadress nu, lycka till!

      • Malin 11 april 2012 den 20:02 #

        Vad bra, tack! Skulle vilja vinna kitet med sju favoriter eftersom jag bara provat Weledas Wind & Wheather cream för länge sedan så det vore kul att prova fler produkter, plus att jag är i behov av en riktigt bra ansiktscreme men inte har råd att köpa en.

    • Maria 17 april 2012 den 20:40 #

      Du vann!!! Hade dock inte din mailadress men skicka din adress till maria(snabela)mend-me.com så kommer kitet på posten🙂

  4. Inger 12 april 2012 den 18:31 #

    Jag har gillat på fb, kommenterat ditt inlägg om tävlingen och jag vill gärna vinna necessären med 7 favoriter🙂

  5. Ingela Rappmann Merits 14 april 2012 den 9:58 #

    Kan 7 favoriter få min vintertrötta hud glad igen, så vinner jag gärna necessären. Att de gjorts med omsorg är en bonus jag gillar. Hoppas vinsten på mig ner trillar!🙂

  6. Bo Ems Norberg 16 april 2012 den 8:46 #

    ÅH, jag vill Också va med!!! Jag har fan noll pengar just nu ..85kr på kontot..men ska få fr soc, men svårt att prioritera så fina grejer som aaaaaah..hela veganska mandelserien!!! jag typ Döööör vilken LYX!!!!! Alltså Mandel!! Så gott att äta, så gött att ha på huden!! Jag har inte heller facebook o skulle jättegärna få va med ändå, ooch jag vet att påsken typ är över. MEN JAG HOPPAS ÄNDÅ!!! Shit.. Ja. Det skulle va så underbart att rada upp dem på min tomma badrumshylla och veta att jag har lååång tid framöver mig av stunder m dessa produkter. Och som mitt kollektiv o mina vänner också skulle kunna ta del av!! Ja jag Hoppas hoppas på att jag också får va med i utlottningen!!

    • Bo Ems Norberg 16 april 2012 den 9:07 #

      hehehe.. okej. jag hittade bara inte inlägget på fb. men VIIILL ha mandelserien!!!😀

Kommentera

