Ny ekobutik i Umeå!

24 Mar

20120324-203831.jpg

Nu är La-di-da inte helt nyöppnat, men jag tror inte de har mer än ett år på nacken. Skämdes lite för att jag aldrig varit där ännu, så i fredags knatade jag dit med Myra och JISSES så mycket fina ekoprylar det fanns där! Blev alldeles till mig av alla vackra färger och åkerbrukade saker, det mesta dessutom till mycket rimliga priser.

20120324-203852.jpg
Galet fina glasflaskor i tåligt glas, istället för att köpa vatten på flaska.

20120324-203905.jpg
Roliga stickers att sätta på gamla schampoflaskor och burkar så de får nytt liv som leksaker eller prydnader.

3 svar to “Ny ekobutik i Umeå!”

  1. tove 25 mars 2012 den 19:50 #

    Det verkar fint! Var ligger affären?

    • Maria 25 mars 2012 den 20:30 #

      Mellan café Mekka och Ghandi, längs Rådhusesplanaden.

  2. Nina 03 maj 2012 den 11:18 #

    Måste absolut sticka mej in nästa gång jag är i stan😉

Kommentera

