Galen i grönt te

17 Feb

Häromveckan när vi åkte på minisemester till Uppsala passade jag på att köpa två nya gröna teer. Då jag insett magen blir svälld av såväl kaffe som svart te har jag valt att dricka grönt istället.

Bönor och blad hittade jag två fantastiska teer; ett med gojibär & havtorn och ett med persika. Riktigt bra och goda teer. Persikoteet kommer att bli ett utmärkt iste i sommar.

5 svar to “Galen i grönt te”

  1. tove 18 februari 2012 den 20:26 #

    mmmmm….
    jag kommer och smakar! var så säker!🙂

    • Maria 19 februari 2012 den 0:03 #

      På Myras kalas kanske🙂

      • tove 23 februari 2012 den 23:16 #

        ja kanske det🙂
        ska bli himla kul att fira henne, fina barnet!

  2. milla 18 februari 2012 den 23:39 #

    Älskar grönt te men även kaffe. Har aldrig gjort eget iste om ditt blir bra kan du väl skriva det här.

    • Maria 19 februari 2012 den 0:03 #

      Det lovar jag att göra!

Kommentera

