Uppdatering duschdraperiet

16 Feb

Nu är bitarna utklippta efter en mall om 38×38 cm . Lego hjälper till. Plastpåsarnas handtag sparas till att sy fast som upphängare överst på draperiet.

8 svar to “Uppdatering duschdraperiet”

  1. Maria Stenlund 16 februari 2012 den 19:38 #

    Det där är det bästa med katter, att de alltid ska hjälpa till!

    • Maria 17 februari 2012 den 7:21 #

      Så sant!!

  2. tove 16 februari 2012 den 20:34 #

    Fint det blir! Jag borde ha fixat en SuperSol-påse åt dig i Spanien. Men det glömde jag liksom…. http://supersol.es/inicio/

    • Maria 17 februari 2012 den 7:21 #

      Du får ta en nästa gång!

  3. Elina 28 februari 2012 den 14:26 #

    Hur har det gått med draperiet? Jag är sugen på att göra ett själv, hur har du sytt ihop det egentligen?

    • Maria 05 mars 2012 den 13:32 #

      Det går framåt! hoppas göra klarr och blogga om dey ikväll eller imorgon🙂

  4. Karolina Olsson 11 mars 2012 den 21:30 #

    Blev superinspirerad av ditt fina draperi, kolla in hos mig: kokoskarusellen.blogspot.com så får du se hur mitt blev!

    • Maria 14 mars 2012 den 23:55 #

      Ditt blev ju galet snyggt, grattis!!!

Kommentera

