Nytt tjusigt ekologiskt te

5 Jan

20120105-083242.jpg

Fick nya ekologiska teet Löv i julklapp, ett urval med 10 olika sorter. Riktigt gott och det finns i svart, rött och grönt samt som örtte. Löv är ett franskt gourmet-te (märks på priset) med skandinavisk design. Påsarna är så fina att jag skulle kunna spara dem och kanske scrappa med dem. Här i Umeå har jag hittat Löv i tjusiga plåtburkar inne på Duå.

En fin present till teälskaren!

5 svar to “Nytt tjusigt ekologiskt te”

  1. Hannah 05 januari 2012 den 11:58 #

    Åh, hade så gärna velat ha 🙂

  2. Maria Stenlund 05 januari 2012 den 13:53 #

    klart du ska spara påsarna! perfekt pysselmaterial ju, sjukt söta.

  3. Maria 06 januari 2012 den 20:00 #

    Oh! Jag som precis försöker lära mig att drick te haha 🙂

  4. Malin 08 januari 2012 den 15:14 #

    Åh, älskar fina te-askar och påsar! Samt gott te såklart :)) Får ta och googla vart jag kan få tag i dessa. Tack för tipset!

  5. milla 18 januari 2012 den 21:40 #

    Så gott med te.
    Nu har jag gjort kladdkakan från ditt recept skrev om den på min blogg och länkade till dig.

Kommentera

