21 Day Yoga Challenge är tillbaka!

1 Jan

Den 21 dagar långa yogautmaningen är tillbaka! I år finns det dessutom två olika utmaningar att följa, beroende på om en är nybörjare eller van yogautövare. Förra året skrev jag på bloggen om hur jag deltog i Yoga Journals 21 Day Yoga Challenge, och det var riktigt kul så jag rekommenderar detta varmt till alla som antingen funderat på att börja yoga eller som kommit av sig i yogandet och vill plocka upp träningen igen.

Gå in på Yoga Journals website och anmäl dig genom att fylla i din e-mailadress. Du kommer att få mail hemskickade varje dag med nya övningsmoment och pepp. Gratis, förstås.

På sistone har yoga fått mer och mer utrymme i mitt liv. Varje måndagkväll gör jag veckans entimmes långa ”Free Class” på YogaToday.com (videoklass), och en till två kvällar i veckan väljer jag ett 20 min långt audiopass från YogaDownloads många podcasts (favoriten är ”Lunar Flow”).

Ändå känner jag ett behov att genomföra den tre veckor långa utmaningen, eftersom mitt mål är att utöva yoga varje dag, även om det rör sig om bara fem minuter. Ser fram emot den 9:e!

10 svar to “21 Day Yoga Challenge är tillbaka!”

  1. Jenny / Ekomamma i stan 01 januari 2012 den 20:16 #

    Kanske är det här vad jag behöver för att komma igång med yogan och träningen igen. Ska bara bli frisk först från den här jäkla förkylningen.

    • Maria 03 januari 2012 den 21:49 #

      På en vecka borde förkylningen vara väck, håller tummarna!

  2. Hälsokick 01 januari 2012 den 20:24 #

    Kul! Ska gå in och kika🙂

  3. tove 01 januari 2012 den 21:57 #

    Gött med lite yoga! Hoppas din jul och nyárshelg varit trevliga!
    Stor kram frán solen..🙂

    • Maria 03 januari 2012 den 21:52 #

      Det var fint! Men nästa år ska jag INTE jobba nyår😉 Kram!

  4. Helena 02 januari 2012 den 2:04 #

    Härligt, jag har inte testat denna tidigare men nu är jag riktigt peppad! Ett skönt sätt att komma in i vardagen igen efter allt kring jul och nyår.

    • Maria 03 januari 2012 den 21:52 #

      Kul! Hoppas fler hakar på🙂

  5. Jenny 02 januari 2012 den 14:27 #

    Tack för tipset om 21 dagars yoga! Jag har kommit av mig lite så är absolut på! Nytt år, nya utmaningar:)

    • Maria 03 januari 2012 den 21:53 #

      Yes, kul att du hakar på! Ju fler desto roligare🙂

Kommentera

