Julbakverk utan ägg och mjölk

22 Nov

Äntligen har den släppts! Femte boken i serien mjök- och äggfria recept av Karolina Tegelaar. Om ni kikar in på Karolinas blogg får ni se flera smakprov ur boken. Jag kan knappt vänta tills boken landat hemma hos oss, alldeles lagom inför julbaket. Köp boken här!

Butterkaka med saffran och vaniljkräm

Mjuka pepparkaksrutor med lingon

5 svar to “Julbakverk utan ägg och mjölk”

  1. Lotta 22 november 2011 den 20:04 #

    Vilken bra bok! Äntligen har jag nått nytt jag kanske kan få baka och äta. Tycker det är supersvårt att hitta recept utan ägg.

    • Maria 18 december 2011 den 21:01 #

      Ja den är jättebra denna, hoppas du gillar🙂

  2. Pauline Emilia 26 november 2011 den 1:06 #

    Fick hem boken idag och nu längtar jag till att börja julbaka!🙂

    • Maria 18 december 2011 den 21:01 #

      Kul!! Har det blivit nåt bak?🙂

  3. makeityourownelin 27 november 2011 den 17:01 #

    Å gott.
    Vet att du skrev till mig för ett tag sedan om var du kunde köpa makeityourown.
    Nu har vi äntligen fått till det och tryckt förpackningen med mönster för Tröja och en shop!
    Hoppas du fortfarande är intressad.

Kommentera

