Yoga och menstruation

10 Aug

Letade yogavideos på ämnet yoga och menstruation, och hittade ett par bra You Tube-videos från Yogatic som jag vill dela med mig av:

Yogatic 1
Yogatic 2

3 svar to “Yoga och menstruation”

  1. Åsa-Saga 10 augusti 2011 den 8:53 #

    Åh, tack för tipsen!🙂 Jag har också yoga och menstruation i tankarna; efter besvärande mensvärk vid de senaste tillfällena har jag nu börjat prova detta lilla yogaprogram tre gånger i veckan:

    http://www.aftonbladet.se/halsa/article9668.ab

    Det ska göras två-tre gånger i veckan, och varje dag när man har mens. Jag är mycket spänd på att se vad det ger för resultat.🙂

    • Maria 10 augusti 2011 den 14:01 #

      Den artikeln har jag också läst, verkar bra! Yoga är bra mot allt🙂

  2. Malka 18 oktober 2011 den 8:09 #

    Yoga är definitivt bra för det mesta. Tack för tipset!

Kommentera

