Plastpåsar sökes – vinn ett färgglatt duschdraperi!

3 Aug

Eftersom jag inte har ett tillräckligt antal plastpåsar hemma till ett nytt plastpåseduschdraperi (se tidigare inlägg) efterlyser jag härmed dina plastpåsar till en tävling här på bloggen. För en påse för du en lott i tävlingen. Av plastpåsarna som skickas in syr jag ett duschdraperi och skickar till vinnaren.

Såhär går tävlingen till:

  • Påsen skall vara av den normala stora plastpåsestorleken (se bilden ovan)
  • Påsen skall på något sätt vara tilltalande i färg eller utseende (dvs inte Icas plastpåsar t ex)
  • Du kan deltaga med upp till tre plastpåsar – och således få en lott per bifogad påse (max tre lotter)
  • Skriv en kommentar till detta blogginlägg och ange din mail så skickar jag min adress dit påsarna skall sändas

Tävlingen pågår t o m den 31 augusti. Lycka till och må bäste påse vinna!

4 svar to “Plastpåsar sökes – vinn ett färgglatt duschdraperi!”

  1. Hannah Sommansson 04 augusti 2011 den 11:57 #

    Ska kolla runt och se om jag har några fina påsar, för det var verkligen häftigt🙂

    • Maria 05 augusti 2011 den 23:23 #

      Gör så🙂

  2. Maria 30 augusti 2011 den 22:57 #

    Det var så få anmälda att jag helt enkelt får samla på mig mina egna påsar🙂

  3. livsaga 09 mars 2012 den 18:05 #

    Vilket underbart draperi!

Kommentera

