OK, nu måste jag lära mig sy på riktigt.

29 Maj

Efter att ha letat lite klädinspiration till att sy barnkläder hoppade jag från den ena bloggen till den andra och hamnade till slut på Makeityourown som tipsade om Minä Perhonens sida med senaste kollektionen. Massa fint och nu måste jag allt ta och lära mig sy!

Tjejen bakom Makeityourown har förresten en utmaning där hon syr samtliga egna kläder i år, om jag fattat det rätt. Så sjukt coolt.

För övrigt är jag hemligt kär i tjejen bakom New Dress A Day. Fler tips på liknande bloggar?

2 svar to “OK, nu måste jag lära mig sy på riktigt.”

  1. Lotta 30 maj 2011 den 8:44 #

    Finns massa bra bloggar med barnkläder. Säg till om du vill ha adresserna.🙂

  2. Maria 30 maj 2011 den 12:42 #

    Jaaa jättegärna!

Kommentera

