Vad vill du läsa om på bloggen?

2 Maj

Nu får du chansen att tycka till om vad du vill läsa om på bloggen!

Mer om pyssel? veganism? recept? återbruk? privatlivet? hållbarhet? yoga? resor? eller nåt helt annat? HIT ME!

Under tiden funderar jag på vad jag ska bygga av ett gäng färgglada gamla disketter jag fyndat för en billig penning…

8 svar to “Vad vill du läsa om på bloggen?”

  1. Sannabell 02 maj 2011 den 22:59 #

    böcker🙂

  2. Maria Stenlund 06 maj 2011 den 11:33 #

    Skitsnygga disketter! Skulle kunna göra en ram av dem, eller limma fast en liten spegel så kan du ha en i handväskan. Åh, jag längtar efter att du ska uppdatera ofta ofta ofta!! Du har en sån inspirerande och livsförändrande blogg. Den behövs. Du behövs! Veganrecept (gärna på speciella teman, typ midsommar, jul, osv), pyssel, sätt som man kan förändra sitt tänkande, hur man förändrar livet med enkla medel, skönhet, återbruk, dina egna berättelser om ditt liv… Kanske lite ”back to basics”? Du har en fantastisk förmåga att förändra människors liv. Ta vara på den! Jag tänker ofta på saker du skrivit tidigare och som förändrat mitt tankesätt. Typ det där om att äta färre bananer och istället äta fler morötter, att tänka på sin attityd, osv osv. Du har så mycket gott att komma med! Sen undrar jag om du har lust att börja ha en gästkrönika med jämna mellanrum, där folk får publicera texter om tex hälsa, tankesätt, erfarenheter osv. Jag tänker att du säkert har många kloka mänsker omkring dig och det vore roligt att få ta del av deras sätt att leva. Ursäkta om det blev för abstrakt det här, hoppas du förstår hur jag menar (annars: FRÅGA!). Puss och kram!

    • Maria 08 maj 2011 den 9:48 #

      Åh tack för den fina och långa kommentaren! Det känns ju ibland som att ingen läser ens blogg men nu fick jag ju respons på att åtminstine en människa tycker jag skriver om vettiga saker, vilken pepp!🙂 Kram snälla du!

  3. Tove 08 maj 2011 den 19:25 #

    Jag vill läsa om mat, pyssel, tankar om livet, resor, vad du gör… Din blogg är bra!

  4. Sanna 10 maj 2011 den 13:44 #

    å vilka fina disketter!! du skulle kunna limma ihop dom till små askar som du kan ha en massa små prylar i sen, vore ju råfint.
    iövrigt så himla inspirerande blogg du har! =)

    • Maria 11 maj 2011 den 8:51 #

      Tack för kommentaren! Askar det var en bra idé🙂

  5. Lena 11 maj 2011 den 8:11 #

    Hejsan Maria,

    tycker om din sköna blandning av ämnen i bloggen.
    Allt från pyssel till ekonomi😉

    Lena
    PS Håller med om att du fyndat snygga disketter!

    • Maria 11 maj 2011 den 8:51 #

      Tack för det🙂 Nu lutar det lite åt att det blir ett konstverk av dem🙂

Kommentera

