Peppen är tillbaka!

22 Apr

Efter ett långt uppehåll är nu peppen tillbaka igen.  En flytt och ett par veckor utan internet har legat som hinder för bloggandet. Dessutom har jag ännu inte packat upp datorn (använder sambons bärbara istället) utan lägger istället tiden på att läsa, se film eller liknande och det är rätt skönt. Men som sagt, nu är jag tillbaka i bloggosfären åtminstone. Veckomenyerna kommer upp inom kort, tills dess får ni nöja er med en bild på Myra som igår påskade för sin mormor och morfar. Glad påsk!

4 svar to “Peppen är tillbaka!”

  1. Tove 22 april 2011 den 10:42 #

    Ja, man ser verkligen hur hon vuxit sen God Jul inlägget 24 dec. Välkommen tillbaka! Vi har längtat efter dig!🙂

  2. Monica 22 april 2011 den 20:17 #

    Sötaste påskkärringen!

  3. anna 27 april 2011 den 13:02 #

    Hej! Jag hittade din blogg igår när jag googlade efter tetraplånböcker. och nu har jag läst nästan hela bloggen. ASBRA. pepp liksom. tack.

    • Maria 27 april 2011 den 22:52 #

      Oj men vilken kommentar alltså, nu blev jag jätteglad! Tack snälla!

Kommentera

