Vinnaren i Veganlife-tävlingen!

28 Feb

And the winner is…

 

Grattis Hanna Sommansson! Du kan nu välja och vraka bland Veganlifes finfina utbud. Veganlife kommer att maila dig presentkortet inom kort.

Stort tack till Veganlife för presentkortet, och tack till min dotter Myra för hjälp vid dragningen.

Ny tävling väntas inom kort, då är  det ekologiska barnprodukter som står på spel.

3 svar to “Vinnaren i Veganlife-tävlingen!”

  1. Hannah Sommansson 28 februari 2011 den 14:23 #

    Yey🙂 Detta gjorde min dag så mycket bättre🙂 Tacka din söta dotter för att hon drog mitt namn🙂

  2. Tove 01 mars 2011 den 21:58 #

    Vilken duktig dotter du har! Sån bra lappdragare! Puss på er!🙂 (kolla in min blogg så får du se mina senaste virkkreationer)

  3. Hannah Sommansson 02 mars 2011 den 19:37 #

    Hur lång tid tar det innan jag får presentkortet. Har inte fått något mail alls.

Kommentera

