Vegancafé på Vegovision – förslag sökes!

24 Feb

Jag kommer att hålla vegancafé på Vegovision i Umeå den 22 maj!
Tänkte mig ett utbud innehållandes bl a praliner, bakverk och smörgåsar. Redig mat tror jag Folkkök kommer att stå för nämligen.

Vad vill du se i mitt vegancafé?

Lite peppad är jag även på att se detta engångscafé som starten för en möjlig sidokarriär inom vegancatering, vilket det borde finnas ett behov av i Umeå.

2 svar to “Vegancafé på Vegovision – förslag sökes!”

  1. Emma 28 februari 2011 den 17:21 #

    åh peppigt! raw food pajer och bollar vill jag se och köpa, MmmMmm!

  2. Maria Stenlund 02 mars 2011 den 12:38 #

    Heja dig! Vore ju skitkul om du kan starta en vegancateringgrej. Awesomeness!

Kommentera

