Tävla om ett presentkort på 200 kr till Veganlife.se

18 Feb

Tävlingsdags på bloggen!

Genom ett samarbete med nystartade webbshoppen Veganlife.se lottar vi ut ett presentkort à 200 kr till en lycklig vinnare.
Veganlife säljer livsmedel, godis, kosttillskott, kroppsvård, barnprodukter etc som är garanterat veganska.

Såhär deltar du i tävlingen:
1. Surfa in på www.veganlife.se och kika på de olika produkterna som finns i webshoppen.
2. Skriv en kommentar här nedan om vad du skulle köpa för presentkortet ifall du vann.

Tävlingen pågår t o m sön 27/2 kl 18.00 och vinnaren publiceras sedan här på bloggen.

Om Veganlife (från webbsidan):

Pernilla startade Veganlife för att avdramatisera veganismen och sprida budskapet om vegan- och miljövänliga produkter. Syftet är också att göra udda veganprodukter mer tillgängliga på den Svenska marknaden. Pernilla är utbildad näringsfysiolog och har disputerat inom toxikologi på Karolinska Institutet (inriktning tjocktarmscancer och kost).

Produkterna innehåller inga ingredienser från djur och är inte djurtestade. Företaget strävar efter att människan, djuren och miljön ska leva i samspel.

19 svar to “Tävla om ett presentkort på 200 kr till Veganlife.se”

  1. Annelie 18 februari 2011 den 9:10 #

    Jag skulle köpa Schampo/bodywash lavendel, tycker det är svårt att hitta bra schampo och sånt utan tillsatser!

  2. Elin Johansson 18 februari 2011 den 9:56 #

    Jag skulle köpa veganska chokladpåskägg för att göra mig populär hos ungarna i påsk.

  3. Emma 18 februari 2011 den 9:59 #

    Jag skulle köpa DEVA prenatal multivitamin. Är inte gravid än, vad jag vet, men förhoppningsvis snart och vad vore finare än att börja stärka och balansera kroppen och det vackra som ska växa med ett veganskt multivitamin- och mineraltillskott som dessutom passar perfekt för min candidakost!
    För resten av pengarna skulle jag lyxa till med ett Brew läppbalsam te med kryddig chai.. Tänk läppbalsam med chaismak, hallelulja för en yogini🙂

  4. anita cidh 18 februari 2011 den 10:39 #

    Skulle önska mig Läppbalsam till mina torra läppar ,just nu,Sedan vitamin tilskottet B12 i spray eller tabletter.
    Skulle inte sitta fel Samt veta ett det ej innehåller massor av onödiga –gifter

  5. Petra 18 februari 2011 den 11:54 #

    Jag skulle slå till på vitaminer!

  6. Elenore 18 februari 2011 den 12:21 #

    Massor av finaste tvättnötter skulle jag vilja sprida. Så att Vänner och vackra det bästa kan giva. Till jord och kropp så lyckliga vila i vetskapen om att vara omhändertagnan och fina<3

  7. Hannah Sommansson 18 februari 2011 den 16:27 #

    Jag skulle köpa Tamari, några stycken marsipansbars, fileer, strimlor och någon starkare korv och någon chokladkaka. Kanske något nytt att testa🙂

  8. Jonas 18 februari 2011 den 17:44 #

    Jag skulle köpa så många ex av grön barnmat det räcker till och dela ut till bekanta som skulle behöva en skjuts i rätt riktning

  9. Titti 18 februari 2011 den 20:00 #

    Jag skulle köpa vetegluten så jag kan göra egna vegankorvar eftersom de är väldigt svåra att få tag i där jag bor. Sen skulle jag nog köpa Veggos filéer och strimlor också. Och nu håller jag tummarna!

  10. Zandra 19 februari 2011 den 11:05 #

    Jag skulle slå till på ett lager av veganska bars. Perfekt att ha med sig och äta som mellanmål inför tuffa träningspass eller under långa cykelturer. Blir det några pengar över köper jag tempeh eller vegokorv!

  11. miriam 19 februari 2011 den 12:44 #

    om jag vann skulle jag spendera mina 200 kronor på:

    1 pkt Vegetariska strimlor (49 kr)
    1 pkt Vegetariska fileer (49 kr)
    1 pkt Wheaty ToRo – veganska eko sojakorven (35 kr)
    3 st Raw Bar Cinnamon Raisin 19 kr x 3)

    mycket det blev!! hehe🙂

  12. Niklas Svenlin 20 februari 2011 den 11:57 #

    Jag skulle köpa tempeh för hela slanten. Det är så sjukt svårt att få tag i samtidigt som det är kanongott och nyttigt. Nu har jag inte provat just den här varianten, men det är värt ett försök.

  13. Carola 20 februari 2011 den 12:13 #

    Åh, vad kul med en tävling!

    Jag är gravid så jag skulle välja de tvättbara ekologiska amningsinläggen från Imse Vimse (hade vanliga engångsinlägg som man köper på affären sist och de var hemska!). Sedan skulle jag också välja Chokladschampo (en dröm för en chokladälskare som mig). Chokladbalsam (av samma anledning). Och till sist Äpple & Ris Zoo kex till min gluten- och mjölkallergiska dotter.

  14. Jasmine Berglund 20 februari 2011 den 16:21 #

    Trosskydd, så att jag kan vara ännu mer miljö vänlig än idag då jag änvänder eco bomulls bindor. Och för resten av slanten så skulle jag kasta alla plast trasor och inhandla en fräsch disktrasa utav lin.

  15. Frida 26 februari 2011 den 0:24 #

    Jag skulle köpa tamari och tempeh, och sen skulle jag lägga till lite extra pengar och slå till på en vegansk kokbok för att peppa mig själv att äta mer veganskt!

  16. Meck 26 februari 2011 den 5:03 #

    Tveklöst skulle slantarna läggas på deras stora utbud av korvsorter! En trevlig vårdag med gnistrande sol, en snödriva i lä från vinden, eld som falnat till glöd och – just det korvarna =)

  17. Åsa-Saga 26 februari 2011 den 9:34 #

    Vilken fin webshop de har fått till! Jag har hennes kokbok (Pillans vegankokbok) sedan tidigare – mycket fin den med.

    Om jag vann presentkortet skulle jag lyxa med ett paket sötpotatis- och bovetenudlar (35 kr), en burk skalade hampafrön (49 kr) och en flaska med stevia (154 kr). (Det blir några kronor mer än 200, men det kan jag gott betala på egen hand.🙂

    Håller tummarna!

  18. Maria 27 februari 2011 den 22:41 #

    Imorgon måndag kommer vinnaren att presenteras!
    Min ettåriga dotter ska få dra en lott, därför inväntar jag morgondagen🙂

  19. Sonja 12 februari 2012 den 16:30 #

    Jag skulle köpa sojaprodukter för hela slanten!
    Sojamedaljonger, tempeh, sojagrytbitar och bräserad tofu lät otroligt spännande. Skulle spendera mest på torrvaruprodukterna då det är ekonomiskt och svårt att hitta där jag bor!

Kommentera

