50% vinterrea hos i+m Naturkosmetik

10 Feb

Det är inte alltid helt enkelt att hitta veganska hudvårdsprodukter, därför tänkte jag tipsa om min favorit i+m Naturkosmetik vars produkter är 100% veganska och 95% ekologiska.

Just nu kan du fynda produkter från Olive Shea-serien till 50% rabatt! Själv använder jag redan Facial creme plus med UV-skydd under sommarhalvåret eftersom den skyddar ansiktet från solens farliga strålar. Kommer nu att passa på att inhandla Wind & Water creme eftersom det fortfarande är kallt och kärvt för huden här uppe i norr, samt seriens Body Lotion.

Är du osäker på vilka produkter som passar just för din hy/hår så kika in produktguiden innan du gör ditt köp.

2 svar to “50% vinterrea hos i+m Naturkosmetik”

  1. Jenny / Ekopyssel 11 februari 2011 den 1:02 #

    Vilket bra tips! Har tänkt att testa I+M då jag har hört så mkt gott om dem, så det här kanske är läget jag väntat på. Blev dessutom positivt överraskad att läsa att de har en ansiktscreme med uv-skydd, har letar efter en sådan ekovariant. Enda nackdelen skulle väl vara att apelsin inte riktigt är min favoritdoft på hudvårdsprodukter.

    • Maria 11 februari 2011 den 9:01 #

      Ta chansen att prova på nu när Olive Shea-serien är så billig. Tycker också det är grymt värt med inbyggt UV-skydd i ansiktscremen. Och apelsindoften är inte alls särskilt stark.

Kommentera

