21 Day Yoga Challenge och No Sweet Week: sista veckan!

24 Jan

Det känns grymt att redan vara inne på sista (tredje) veckan med dessa två utmaningar, tiden har gått fort!

Vad gäller yogan så är jag helt fast i att yoga varje dag nu, så det har verkligen fungerat. Oftast morgnar men även kvällar.
Och vad gäller No Sweet så har jag fuskat med lite socker i kaffet, men kakor etc har jag avstått från och nu börjar jag bli väldigt peppad ändå på att just kunna fika ute på café, så jag tycker det ska bli rätt skönt när denna vecka är över.
Ny utmaning utlovas nästa vecka, den som lever får se!

Ett svar to “21 Day Yoga Challenge och No Sweet Week: sista veckan!”

  1. healthywealthywellness 25 januari 2011 den 17:42 #

    Även om det var din utmaning att avstå från socker så tycker jag inte att det är så farligt, eftersom jag anser att man ska undvika ytterligheter om man kan. Å andra sidan vet jag ju inte hur mycket socker du åt och hur mycket du åt innan? Att komma igång med yoga regelbundet dock är ju toppen! Då känns det inte som någon ansträngning eller uppoffring att låta bli mindre nyttiga saker.

Kommentera

