Utmaning nr 3 – 21 Day Yoga Challenge

10 Jan

Höll helt på att missa att det ju är redan idag som 21 Day Yoga Challenge sätter igång! Tack Erik Hurst för att du påpekade detta 🙂

Allting är gratis och det finns en yogavideo för varje dag i tre veckor, och allt från 15 min upp till 45 min. Morgonyogapass och kvällsyogapass. Pranayamaövningar och meditationsövningar. Verkar hur kul och bra som helst! En spark i baken på den som länge velat komma igång med hemmayogaövningarna.

Gå in på länken http://21daychallenge.yogajournal.com och kika nu på en gång, kanske blir din kväll fylld av yoga?

3 svar to “Utmaning nr 3 – 21 Day Yoga Challenge”

  1. Kimtheyogi 10 januari 2011 den 21:10 #

    Hamnade på din blogg av en slump, den där sidan får jag kolla in 🙂 Tack!

    • Maria 10 januari 2011 den 23:17 #

      Ja gör det, riktigt kul med en utmaning 🙂
      Ska kika på din blogg med, alltid trevligt att träffa andra yoginis!

Trackbacks/Pingbacks

  1. 21 Day Yoga Challenge är tillbaka! « Peppen – en blogg om veganism, yoga och hållbar livsstil. - 01 januari 2012

    […] olika utmaningar att följa, beroende på om en är nybörjare eller van yogautövare. Förra året skrev jag på bloggen om hur jag deltog i Yoga Journals 21 Day Yoga Challenge, och det var riktigt kul så jag […]

Kommentera

