Utmaning nr 1 – utvärdering

9 Jan

Denna veckas utmaning bestod i att träna varenda morgon, vilket jag inte riktigt lyckades med men jag är ändå nöjd med resultatet:

Mån: pilates och yoga
Tis: yoga
Ons: pilates
Tors: yoga
Fre: (ingen träning)
Lör: Storstädning (dammsugning, moppning, badkarsskurning) innan kl 9!
Sön: (ingen träning)

Det som satte stopp för morgonträningen i fredags var att jag hade hand om Myra på morgonen innan det var dags att gå till jobbet, och imorse tog jag sovmorgon då jag inte kommit isäng förrän kl halv två natten innan pga 30-årskalas.

Det var en kul utmaning som jag är nöjd med! Dock visade det sig att morgonträning inte är ultimat för mig pga bebismorgonhäng så det blir mer blandat morgon/kväll i fortsättningen.

2 svar to “Utmaning nr 1 – utvärdering”

  1. Maria Stenlund 12 januari 2011 den 12:47 #

    Det jag gillar med dina utmaningar är att det inte nödvändigtvis är viktigast att lyckas göra utmaningen alla dagar, utan att se sina egna behov och få insikt i att det kanske behövs någon form av förändring. Som tex att morgonträning kanske inte passade dig bäst nu med tanke på bebben. Jag gillar såna här grejer, det känns som en kartläggning av ens liv! Det handlar egentligen inte om att leverera eller leva upp till sina mål (även om det så klart kan kännas bra) utan mer om att lära känna sig själv och lyssna till sig själv. Heja dig! ❤

    • Maria 13 januari 2011 den 7:04 #

      Så fint skrivet av dig Maria! Tack för peppen!

Kommentera

