Ny website om hållbar inredning

8 Maj

Peppen fick tips om en svensk sida med temat hållbar inredning;

Hållbar inredning vill inspirera människor att göra smartare inredningsval och hitta sin egen personliga inredningsstil.

Här kan du utbyta idéer, diskutera och få inspiration kring hur du kan inreda på ett personligt sätt och samtidigt visa hänsyn till både människor och miljö – och din plånbok.

Att bli medlem går snabbt och är självklart gratis!

Förutom inredningstips från redaktionen finns även ett forum där registrerade medlemmar kan diskutera och inspirera varandra. Just nu diskuteras bl a hur konsumtion av inredning kan göras på bästa hållbara sätt.


3 svar to “Ny website om hållbar inredning”

  1. Esther 08 maj 2010 den 20:15 #

    Jag måste bara berätta.
    Jag absolut hatar kikärter och linser men har beslutat mig för att vara ite nyttig och testade därför dina recept på hummus och linspastej och jag tyckte det var hur gott som helst!!! Helt otroligt, så det kommer jag fortsätta att göra. Är mycket glad!🙂

    Så jag ser fram emot att testa det här receptet i veckan^^

    • Maria 09 maj 2010 den 0:27 #

      Superkul att höra Esther =)

  2. Esther 08 maj 2010 den 20:27 #

    Ok, det där hamnade fel, skulle vara på receptet för power bars.

Kommentera

