Utmaning: en semla för varje OS-guld

9 Feb

Här kommer en god utmaning att haka på: en semla för varje svenskt OS-guld i Kanada! Är du med? Jag väljer hembakta veganska semlor. De ligger redan färdigbakade i frysen, och i kylen finns både havregrädde och mandelmassa redo inför helgen. Håller tummarna för riktigt många semlor, jag menar guldmedaljer!

6 svar to “Utmaning: en semla för varje OS-guld”

  1. Ulrika 09 februari 2010 den 16:59 #

    haha. En utmaning helt i min smak. För inte kan man bli trött på semlor? Och inte på OS-guld heller för den delen.

  2. Kesomackan 09 februari 2010 den 17:08 #

    Åh., gott, gott….Jag vill haka på.
    / Ingela

  3. Maria 09 februari 2010 den 20:42 #

    Yes! Vi får se om det blir som OS i Turin där det blev 7 guld totalt😉

  4. tove 10 februari 2010 den 12:32 #

    mmmm semla!! máste baka!

  5. annika 12 februari 2010 den 14:29 #

    mmm, gott och härligt! Jag är på!

  6. Josefin 13 februari 2010 den 14:57 #

    Jag hoppas vi får lika många guld som jag har ätit semlor för då får vi MÅNGA.😉

Kommentera

