Ladda ner ”The art of being minimalist” gratis – SKYNDA!

1 Feb

Läste precis i Köpstoppsbloggen att nya boken The Art Of Being Minimalist går att ladda ner gratis som PDF-version, men erbjudandet räcker bara i 24 timmar så skynda fynda! Följ denna länk genast!

Om boken:

The Art of Being Minimalist tells the story of how I was able to leave my job successfully during a recession and set out on my own. It explores how living a minimalist life can help you achieve your own ideas of success. It explains how being minimalist can help you live a life that revolves around activities that you enjoy.

4 svar to “Ladda ner ”The art of being minimalist” gratis – SKYNDA!”

  1. Elin 02 februari 2010 den 16:17 #

    Inspiration kan allti behövas i matväg. Men jag tycker det går rätt bra. Idag blir det att göra falafel!

    Å angående att läsa tjejtidningar så fick jag lov att göra ett extra inlägg då jag hittade en mycket rolig och passade bild.

    Ha de bra!

  2. Maria 03 februari 2010 den 17:55 #

    Maria har du nåt bra recept på morotssoppa? Jag behöver lite nya soppidéer, soppnörd som jag är…

    • Maria 03 februari 2010 den 18:31 #

      Ja men det har jag ju! Har skrivit ett inlägg t o m om morotssoppa, den som är min favorit med kokosmjölk å allt 🙂

      https://peppen.wordpress.com/2009/11/13/morot-x-3/

      • Maria 03 februari 2010 den 19:56 #

        Kanon! Tack! Ska testa detta. 🙂

Kommentera

