Gravidyoga med katten

8 Jan

Såhär ser det ut hemma hos mig under 95% av alla yogapass – katten blir extra gosig och vill vara med – trevligt!

För övrigt yogar jag dubbelt så ofta nu som innan jag blev gravid. Nu går det faktiskt inte en dag utan yogan, det har blivit tydligare än någonsin hur glad kroppen och sinnet blir av yogan.

7 svar to “Gravidyoga med katten”

  1. Fredrica 08 januari 2010 den 16:31 #

    Jag ar yogalarare och gjorde yoga varje dag tills den dagen jag fodde och madde superbra. Jag aterhamntade mig ochsa fort vilket jag tror hade med yoga att gora. So keep up up the good work. Fin blogg du har;)

    • Maria 09 januari 2010 den 12:07 #

      Hej Fredrica! Tack för din kommentar, nu blir jag ju inspirerad att fortsätta yoga fram till födseln precis som du🙂 Fin blogg du har förresten, ser ut att bara vara veganska recept?

      • Fredrica 10 januari 2010 den 4:41 #

        Hej Maria och tack.
        Min forlossing var bara 6 tim och 23 minuter och igen sa tror jag att det var pgr av yogan. Roligaste ar att jag ar gravidyoga larare men tog aldrig en gravid yoga klass sjalv.

        Min blogg ar mestadels veganskt men lite vegetarianskt faktiskt ocksa. Jag ar vegan men min man och dotter ar vegetarianer. Jag alskar din blogg. Om du ar intresserad av nagra av mina sa kan jag latt omvandla till svenska latt.
        Lycka till!!!

  2. Nina 08 januari 2010 den 21:47 #

    Om Shanti!

  3. Ulrika 08 januari 2010 den 23:09 #

    Men jag hade ju hoppats att få se din fina mage ;-)….
    En annan gång kanske?
    Kram och trevlig helg på dig

    • Maria 09 januari 2010 den 12:11 #

      Hihi, ja magen skymdes av mitt huvud tyvärr, men jag lovar – snart kommer en magbild🙂

  4. Helle 10 januari 2010 den 17:11 #

    Vad härligt att yogan finns hos dig hela graviditeten!
    Ser fram emot att fortsätta följa din resa!
    Om Shanti

Kommentera

