Designmarknad/loppis i Umeå på lördag

17 Aug

På lördag är det åter igen dags för designmarknad på Hamnmagasinet, med inriktning mot DIY . En nyhet är att det denna gång även kommer att vara loppis! Billigt fika kommer säljas i caféet.

Jag finns på plats med mina återbrukade tetra-börsar som säljs för en tjuga styck och jag kommer tillverka dem på plats så att folk får se hur det går till (enklare än en kan tro).

Kom förbi och säg hej, inträdet är gratis!

Tetrabörsen in action!

Tetrabörsen in action!

4 svar to “Designmarknad/loppis i Umeå på lördag”

  1. Brita Westerman 17 augusti 2009 den 13:33 #

    Va schysst det låter! Jag ska försöka få med mig Oskar och kika förbi.

    Ha det gott!

    /Brita

    Ps. Kul & inspirerande att läsa dina kommentarer på min blogg!

    • Admin 17 augusti 2009 den 13:43 #

      Kul att du blev glad för kommentarerna och inte trodde jag var nån slags stalker 🙂

  2. Maria 17 augusti 2009 den 21:43 #

    Kommer också att va där och sälja egentillverkade saker tillsammans med min syster. Vi håller på att dra igång en pysselblogg/shop också, än så länge är vi bara i startgroparna och bloggen är tom för tillfället, men snart ska det hända saker!

    Ses på designmarknaden! 😀

    Kram Maria

    • Admin 18 augusti 2009 den 16:01 #

      Vad kul! Jag säger bara: PEPP!! 🙂

Kommentera

