Morgonyoga

14 Aug

morgonstund

Rullade ut yogamattan och bara satte mig ned en stund med en kopp hett vatten med citron i.
Sen kom några yogaövningar i en lugn takt.
Tänk vad enkla och fina mornar kan vara.

5 svar to “Morgonyoga”

  1. Nina 14 augusti 2009 den 13:04 #

    Det låter fint!

  2. Vegomamman 16 augusti 2009 den 12:47 #

    Det är så jag önskar att mina mornar skulle kunna se ut. Men just nu är den enda stund jag har för mig själv på morgonen när jag står i duschen! Längre fram kanske 🙂

    • Admin 16 augusti 2009 den 13:59 #

      Jag får njuta så länge det varar mao. Yoga och sovmornar blir väl ett minne blott efter den 12:e februari…

  3. Ylva Maria 02 september 2009 den 21:38 #

    Ååh så härligt. Grattis till bebisen i magen! Så fantastiskt!

    • Admin 03 september 2009 den 14:50 #

      Tack snälla!

Kommentera

