Yogavideo-tips för menstruation, armstyrka, knäproblem etc.

28 Jul

I bloggen Yoga Today Blog finns gott om kortare yogavideos för dig som har möjlighet att yoga i närheten av en dator.
På huvud-hemsidan Yoga Today finns ett stort urval 60-minuterspass för den som vill träna i en timme istället. Ett nytt gratis-pass presenteras i veckan. Rekommenderas mycket varmt! Jag har stått otaliga dagar framför datorn och yogat till dessa fantastiska yogapass. Min favoritlärare är Neesha.

Åter till Yoga Today Blog och några fina tips från bloggen – klicka och prova på en gång! (Klicka på ”HIGH RES” i videofönstret för en bättre bild- och ljudkvalitet)

Lycka till!

5 svar to “Yogavideo-tips för menstruation, armstyrka, knäproblem etc.”

  1. Ulrika 28 juli 2009 den 22:50 #

    Tack härliga du!!!
    det här ska jag definitivt ta och kolla upp, nyvunnen Yoga-vän som jag är :-D!

  2. Admin 28 juli 2009 den 23:07 #

    Vad kul att du blir peppad! Jag ser det som ett av mina främsta uppdrag att inspirera andra till att yoga 🙂

  3. Lotta 29 juli 2009 den 9:24 #

    Jag kan maila över instruktioner om hur man fryskrackelerar och har du inte materialet som behövs hemma så kanske vi kan ta en pysselträff någongång så får du låna. 🙂

    Kram

  4. Hannele 31 juli 2009 den 11:11 #

    All motion är bra för mensvärk och annan värk.

Kommentera

