Svemester

29 Jun

Strandkant

Snart hägrar den efterlängtade semestern då jag planerar ingå äktenskap med en filt på gräset vid älven. Eftersom jag spenderat ett par härliga veckor i såväl Berlin och norra Italien under våren är det Sverige-semester som gäller för mig och sambon i sommar. Det känns skönt!

Av mina fyra veckors semester blir det troligen tre veckor i vackra Västerbotten oc h förhoppningsvis en vecka vid (ännu vackrare?) Västkusten med dess härliga stränder.

Hur ser din semester ut? Blir det Svemester eller utlandsresa?

4 svar to “Svemester”

  1. Liselotte 30 juni 2009 den 9:38 #

    Det låter helt perfekt tycker jag! För oss blir det också svemester 🙂 Vi har en vecka planerad i Dalarna, vilket är perfekt för en som mig, dåligt berest i Sverige ovanför Vättern. Annars ska vi försöka ta det lite lugnt. Kanske en Norgetur smyger sig in, men det är ju nästan Sverige 😉

    Glad sommar och ha en fin och solig semester!

  2. Jossan 30 juni 2009 den 17:26 #

    Åh härligt! Grattis till semestern! Jag har själv ingen semester alls i sommar och det känns lite jobbigt nu när man är gravid-illamående lite då och då och kanske hade behövt ta det lite lugnt.

  3. tove 07 juli 2009 den 19:58 #

    kom till västkusten! kom till göteborg!! 🙂

  4. Lotta 08 juli 2009 den 11:58 #

    Det blir Sverige semester i år. Eller renovera semester. =) Vi håller ju som mest på med huset nu. Så det blir att fira makens semester med att renovera och sedan får jag åka på ensamsemester. En vecka söderut och några dagar i fjällen.

    Hoppas du har en underbar semester.

    Kramar

Kommentera

