Morgonyoga med katt

13 Maj

8 svar to “Morgonyoga med katt”

  1. Ulrika Gabriel 13 maj 2009 den 7:46 #

    Ni ser lika härligt mjuka och avsappnade ut båda två :-D!
    Ha en riktigt härlig dag!
    Kram Ulrika

  2. frida 13 maj 2009 den 8:36 #

    Men GUD SÅ SÖTA NI ÄR! Och lite lika varandra? Hihi.

  3. Anonymous 13 maj 2009 den 8:43 #

    Åh! Sötaste kissen. När jag gör yogaövningar sitter min katt bara och stirrar konstigt på mig, hehe.

    /Maria

  4. Nina 13 maj 2009 den 10:11 #

    Vilken underbar bild!

  5. Maria 13 maj 2009 den 13:03 #

    Det var jättehärligt. Gick upp kl 6 och gjorde ashtangayoga i en timme. Avslutade med savasana och kissen.

    Så här borde varje dag börja 😀

  6. tovsan 14 maj 2009 den 9:56 #

    fiin bild! 🙂 underbart.

  7. Frida B 15 maj 2009 den 10:43 #

    va söt bild maria!

  8. Johanna 18 maj 2009 den 7:57 #

    Hej!
    Har precis hittat din inspirerande blogg och tänkte bara höra om jag kan länka den från min nystartade blogg? 🙂

    Mvh Johanna

Kommentera

