Vinn en tetra-börs!

10 Dec


Jag lottar ut 5 tetra-börsar bland er som kommenterar detta inlägg idag!

Tetrabörsarna är gjorda av rengjorda och återvunna mjölk-, kräm- eller juicekartonger (sk tetrapak) och hopsatta med två häftklamrar – that’s it! Det ryms ca 3 kort av kreditkort-storlek samt sedlar och pengar, se bilden nedan.

Dessa tetrabörsar finns till försäljning för en tjuga styck på Designmarknaden – Christmas Edition – på Hamnmagasinet i Umeå på söndag, men du som läser bloggen har alltså chansen att vinna en idag 🙂

12 svar to “Vinn en tetra-börs!”

  1. Anonymous 10 december 2008 den 8:54 #

    Åh! Jag vill vinna en sån där tetrabörs! Har försökt göra en sån själv men det sket sig, lyckades inte klura ut nån bra modell.

    /Maria på 23:an

  2. Nina 10 december 2008 den 9:24 #

    Har aldrig sett någon sådan förut, men vad häftig den är 🙂

  3. Monica 10 december 2008 den 12:31 #

    Köpa saker kan jag ju inte göra m en vinna går bra!

  4. Monica 10 december 2008 den 12:31 #

    Köpa saker kan jag ju inte göra m en vinna går bra!

  5. Ulrika Gabriel 10 december 2008 den 12:34 #

    Åh,så häftigt! Jag är gärna med och tävlar om en sån.

  6. Ulrika Gabriel 10 december 2008 den 12:34 #

    Åh,så häftigt! Jag är gärna med och tävlar om en sån.

  7. Björn 10 december 2008 den 13:59 #

    Det låter onekligen fränt.
    Den gröna partybörsen är här!

  8. Marie 10 december 2008 den 19:20 #

    Hoppas på vinst av årets häftigaste återvinningsgrej!! Användbar dessutom!!

  9. Pain is just weakness leaving your body 10 december 2008 den 20:49 #

    coolt Maria =) Why not!! Du jag borde definitivt läsa mera här inne, har röjt ur stumpans rum och jag är ännu helt skakad och tagen över hur mycket saker hon har haft i enbart sitt eget rum!!!!!!!!!!!Jag är heeelt förfärad, ÄR det jag som köpt allt detta . Nåväl nu är allt sorterat och stumpan ska ha utförsäljning =)

  10. Martin 11 december 2008 den 8:26 #

    Synd att jag såg det här inlägget för sent, men det kanske blir fler utlottningar av re-designade prylar längre fram.
    Maria, hur gick det förresten med ditt experiment att lyssna mer aktivt under två dagar?

  11. Maria 11 december 2008 den 20:26 #

    Hallå!
    Alla ni som kommenterade vann ju varin börs så skicka era adresser till maria(at)mend-me.com 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Plånböcker ;) : : Vilse i smeten - 06 mars 2014

    […] fick jag ifrån Peppen, härlig blogg om allt möjligt […]

Kommentera

