Sy om en t-shirt!

20 Nov

Igår spenderade jag en timme i ateljén och resultatet blev en uppiffad t-shirt!

Läs och se alla bilder på Kravallslöjd där jag bloggar hela veckan!

2 svar to “Sy om en t-shirt!”

  1. Lotta 20 november 2008 den 14:49 #

    Va snygg den blev. Själv tittar jag fram unde en hög med bokföring. Blä säger jag bara vad det är tråkigt. =)

  2. Lotta 20 november 2008 den 14:49 #

    Va snygg den blev. Själv tittar jag fram unde en hög med bokföring. Blä säger jag bara vad det är tråkigt. =)

Kommentera

