Superfin blogg för oss pyssliga!

22 Okt


Jag har blivit förälskad i en blogg! Det är http://blog.craftzine.com/som jag länkar till även här i högerkanten. Den uppdateras flera gånger per dag och ger mig massvis med tips och inspiration för återbruk och annat kreativt skapande. Kolla in den på stört!

Lampan ovan är från bloggen och gjord av återanvända äggkartonger t ex. Så himla fiffigt 🙂

2 svar to “Superfin blogg för oss pyssliga!”

  1. Monica 22 oktober 2008 den 21:01 #

    Aj aj, inget för mej. Tillhör inte de pyssliga typen. Men jag blir alltid lika imponerad av alla fiffigheter som andra kommer på i pysselväg!

  2. annaYoga 23 oktober 2008 den 7:38 #

    HÄFTIG sida jag ska genast göra pyssel med barnen i helgen.

Kommentera

