Enkla knep för ett fläckfritt hem

30 Sep


Idag lånades denna bok på bibblan!

Ska bli intressant att se vad den ger för bra knep. Om den verkar riktigt bra så ska jag köpa den alt. önska mig den i julklapp. Nån som har läst den? Snygg layout i alla fall en kikar i den!

Gillar tipsen på vad en bör göra varje dag, varje vecka samt varje eller varannan månad i vart och ett av rummen i huset/lägenheten!

4 svar to “Enkla knep för ett fläckfritt hem”

  1. Petra 30 september 2008 den 20:02 #

    Haha, den där skulle nog allt jag behöva!

  2. Maria 01 oktober 2008 den 8:39 #

    Bra tips! Ska genast med sambon köpa med sig hem från Apoteket 🙂

  3. Sara 01 oktober 2008 den 9:48 #

    Den kanske är något för mig och min städbloggnig?!;)

  4. Maria 01 oktober 2008 den 12:34 #

    Sara: jaaaaaa!!! 🙂

Kommentera

