På väg söderut

25 Sep

Det blir ett morgonpiggt blogg-inlägg idag då jag är uppe med tuppen för att kunna göra ett viktigt ärende innan Y-bussen tar mig och min sambo söderut klockan 08:20 idag.

Med på resan finns bl a en ny behändig storlek av Alpros chokladdryck och en påse ekologiskt fruktgodis utan gelatin. Eftersom det visas en hel del film på Y-bussarna så är biogodis självklart på resan!

Nyaste numret av yoga-journal landade i brevlådan igår också, mycket passande, tar flera timmar att lusläsa för en yoga-nörd som mig.

Vad tänker du läsa idag?

2 svar to “På väg söderut”

  1. Emma 25 september 2008 den 6:31 #

    trevlig busstur, vi ses i el stockholmo på söndag 🙂

  2. K. 25 september 2008 den 7:03 #

    Min läsning idag kommer bestå av kurslitteratur och mer kurslitteratur. Men det är roligt, så det gör inte mig något. 🙂

    Tänkte bara berätta att jag kikar in här lite nu och då, din blogg är väldigt intressant och inspirerande! 🙂

Kommentera

