Helgstämningen håller i sig

22 Sep

Trots att det är måndag och jag gått igenom möte och kort utvärdering av min genomförda skolbiofilmfestival på Filmstaden så är jag kvar i den lugna helgstämningen. Skyndar inte på stegen idag. Tar allt med ro. Tänk om detta håller i sig hela veckan? Fast på torsdag ska jag ta kompledigt och på fredag är jag ju ledig som vanligt eftersom jag jobbar 75%. Det här kommer att bli en härlig vecka som slutar med ett långt Stockholmsbesök inriktat på mat, museum och promenader 🙂

Kommentera

