Hot stone-massage

28 Aug


Imorgon fredag har jag min lediga dag eftersom jag jobbar 75%, och den ska tillbringas med min goda vän Emma på Iksu SPA här i Umeå. Har varit där ett par gånger tidigare och badat, tränat och bara tagit igen mig. Denna gång ska jag testa Hot Stone Massage och jag återkommer imorgon med en rapport om hur jag upplevde det!

3 svar to “Hot stone-massage”

  1. Lotta 28 augusti 2008 den 17:51 #

    Vilken lyx. Är lite avis, men ska få bli lite bortskämd på spa senare i höst med maken. =) Ser fram emot en rapport, har aldrig testat hot stone massage förut.

  2. Monica 28 augusti 2008 den 20:02 #

    Ha de gött på SPA´t! Själv ska jag iväg på min första ekofilosofi-helg, jättespännande!

  3. Frida 28 augusti 2008 den 22:11 #

    Åh, låter härligt! Jag testade kundaliniyoga tidigare ikväll, och ser nu fram emot att gå på yogakurs 14 onsdagkvällar framöver…och på torsdagkvällarna ska jag jobba på UB, vilket också känns roligt.

    Jag har inte bokat lokalen till på lördag ännu (aja baja) men jag tror säkert att den är ledig. Ska ringa imorgon. Kram

Kommentera

