En tvådagars roadtrip till Norge

11 Aug


Jag och två vänner gjorde en något spontan bilfärd till Nordnorge i helgen! Vi avreste tidigt lördag morgon och kom hem till Umeå sent på söndag kväll. Det var fantastiskt! Nog för att jag besökt både Bodö och Tromsö innan och gripits av naturens skönhet, men den nordnorska kusten och dess massiva berg slog det mesta jag upplevt.

Njut av dessa foton och besök Norge snarast! (Vi besökte Mo i rana, Svartisen och Nesna).





4 svar to “En tvådagars roadtrip till Norge”

  1. Monica 13 augusti 2008 den 6:24 #

    Jisses vad vackert! Jag har varit där uppe när jag var barn sedan har det inte blivit av. Det är ju lite längre från Alingsås än från Umeå. Men, vad fanken, får nog sikta på en tripp norrut igen vad det lider!

  2. Rose-Marie 13 augusti 2008 den 9:03 #

    va fantastiskt!

    Nya jobbet är finfint. Kul att du får hålla på med något inspirerande också. 🙂 Varning: Jag kommer nog och hälsar på dig i Umeå någon gång i höst.

  3. Rose-Marie 13 augusti 2008 den 9:03 #

    va fantastiskt!

    Nya jobbet är finfint. Kul att du får hålla på med något inspirerande också. 🙂 Varning: Jag kommer nog och hälsar på dig i Umeå någon gång i höst.

  4. Maria 13 augusti 2008 den 13:36 #

    Jaa!! Hälsa på mig!! Du är varmt välkommen på en stor kopp varm havrechoklad i vår enkla vrå 🙂

Kommentera

