Bloggen ser konstig ut?

7 Aug

Nu undrar jag om det är bara för mig eller för alla andra som bloggarna ser konstiga ut? Jag använder mig ju av http://www.blogspot.com eller http://www.blogger.com som den även heter. Från och med igår så ser layouten tokig ut jämfört med hur bra det var innan förändringen. I min egen blogg är det listan på andras bloggar som inte längre listar det senaste blogg-inlägget och inte heller lägger bloggarna i ordning efter vem som senast bloggat. När jag klickar på andras bloggar i min lista så kommer jag visserligen till rätt blogg, men layouten är åt skogen och det är inte på alla bloggar som bilder laddas heller.

Vad har hänt??

2 svar to “Bloggen ser konstig ut?”

  1. Monica 07 augusti 2008 den 8:38 #

    Maria, jag har också upplevt liknande fenomen, i alla fall det där med att andra bloggar inte visas riktigt. Just nu verkar det dock ok.

  2. Monica 07 augusti 2008 den 19:23 #

    Isch, det strular. Länkarna till andra bloggar, på min blogg, kommer och går som dom vill. Och visas som feeds ibland. Hoppas det läker…

Kommentera

