Trevlig midsommar!

20 Jun


Oj, har det gått 6 dagar sedan jag senast skrev här? Det som hänt sedan dess är att jag i 4 dagar haft besök av tre trevliga fransoser! Vi har solat, kollat film, gått i stan, ätit, suttit vid älven och haft det allmänt gott. Jag trodde aldrig att semester kunde vara såhär underbart!

Midsommaraftonen kommer att spenderas i en stuga i Skelleftehamn med vänner och god mat, med regnet smattrandes utanför. Men först ska jag göra ett besök hos min far som ligger på strokeavdelningen på sjukhuset och väntar på att bli förflyttad till geratriken.

Glad midsommar!

Ett svar to “Trevlig midsommar!”

  1. Petra 27 juni 2008 den 12:34 #

    Maria, dags för mer pepp! Vi behöver alla lite extra energi såhär efter midsommar.

    Med det sagt, så hoppas jag att din pappa mår bra. Beklagar att han ligger på sjukhus.

    Ta hand om dig!

Kommentera

