Chokladbollar, läsk, chips och pommes!

30 Maj

Ville bara göra ett kort inlägg såhär på fredagseftermiddagen för att bevisa att jag minsann inte är någon renlevnadsmänniska som bara lever sunt!

-I förrgår blev det kikärtsmacka på café Station med en halv megachokladboll till efterrätt och så på kvällen en hel del chips och saft hos min bror när vi såg på serier-

-Igår åt jag en gigantisk chokladboll (en sk ”Schmäckboll” från cafe Schmäck) till mellanmål på jobbet eftersom en kollega hade avslutningsfika.

-Idag åt jag ett stort mellanmål på jobbet vid fyra, så middagen blir en härlig portion pommes frites på Frasses! Och sen en läsk med baconsnacks (ja, de ÄR veganska!) på bion om 1,5 timme.

Sådärja, nu vet ni att jag inte är något freak, utan kan precis som alla andra unna mig små godsaker lite här och där mitt i veckan 🙂

Maria, som snart är på väg till en strips med pommes-krydda och curryketchup.

Ett svar to “Chokladbollar, läsk, chips och pommes!”

  1. Anonymous 30 maj 2008 den 19:57 #

    Gud vad sugen jag blev på att göra chokladbollar/ Frida

Kommentera

