Ett litet syprojekt blev färdigt ikväll.

20 Okt

Denna tjusiga necessär tillverkad av ett gammalt tyg som låg och skräpade i mina tyggömmor blev äntligen klart ikväll. Första gången jag sytt med dragkedja, och det var inte ett dugg svårt så jag känner mig nöjd. Detta är en rätt stor necessär då jag vill rymma både tandborste och tandkräm, smink samt schampo, balsam etc. Allt i ett helt enkelt.

Mönster och beskrivning finns på the purl bee‘s blogg!

5 svar to “Ett litet syprojekt blev färdigt ikväll.”

  1. frida 20 oktober 2010 at 23:22 #

    Vad fin den blev! Jag ligger efter :)

  2. Ewa 20 oktober 2010 at 23:23 #

    Sjukt fin!

  3. Lillstrumpa 21 oktober 2010 at 0:33 #

    Mycket fint gjort! :DD Tänk så händigt av dig ^^

  4. frida b 21 oktober 2010 at 10:47 #

    Vad fin den blev. Jag blir lite avis på människor som dig som kan hantera en symaskin. Det är en begåvning!

  5. Titti 21 oktober 2010 at 19:25 #

    Jättefint! Jag gillar mönstret på tyget mycket!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 46 andra följare

